torsdag 27 mars 2008

Tandläkarbesök

Var hos tandläkaren idag. Jag trodde att det skulle gå bra eftersom jag borstar tänderna ordentligt, använder tandtråd varje dag och använder munskölj innehållande fluor. Men nej, inte det. Tandläkaren var inte så trevlig, verkar inte så bra när det gäller att vara trevlig mot sina patienter. Hade som jag misstänkte tandsten (får det alltid fastän jag använder tandtråd) och det skulle hon påpeka, rätt så nedlåtande, fastän jag berättade att jag flossar tänderna varje dag. Så jag har fått en tid hos en tandhygienist som ska ta bort tandsten och sedan har jag även fått tid för att ta bort en visdomstand som växt knasigt. Gillar verkligen inte att gå till tandläkaren, och det gjorde det inte bättre av att hon var så otrevlig.

Nu ska jag gå och söka tröst hos missarna....

Inga kommentarer: